Winkelwagen

De winkelwagen is leeg

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

+31 (0)180 434 965
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
www.citytree.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar citytree.nl bij aangesloten is. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

logobetaalmogelijkheden

logo webshopkeurmerk

levering SNELLE LEVERING
Onze pakketten worden geleverd via DHL
24 uur 24 UUR BESTELLEN
Snel en makkelijk online!
advice KLANTENSERVICE
Wij helpen u graag persoonlijk. Bel ons op 0180 434 965 (ma t/m vr van 8:00 - 17:00, za van 9:00 - 16:00)

Contactgegevens

Citytree
Lagendijk 293
2988 AA Ridderkerk
T. 0180 434 965
E. info@citytree.nl
Ga naar boven